سایبان

سایبان
موهایم را آنقدر کوتاه میکنم تا خاطره انگشتانت را از یاد ببرند ، اما دیری نمی پاید که خاطراتت دوباره می رویند 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایبانی برای آرامش و آدرس farshidmmdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





((در هوای دوگانگی، تازگی چهره هاپژمرد. بیایید از سایه _ روشن برویم . بر لب شبنم بایستیم، در برگ فرود آییم .

و اگر جاپایی دیدیم ، مسافر کهن را ازپی برویم . برگردیم و نهراسیم ، در ایوان آن روزگاران ، نوشابه جادو سرکشیم .

شب بوی ترانه ببوییم ،چهره ی خود گم کنیم .

از روزن آن سوها بنگریم .........  )) . 

سلام به چشمهای زیبای شما 

ساعت ؟ پاسی از شب  ،         من ؟ بیدار  ،      درچه احوال ؟ خوشحال   

چرا خوشحال ؟  خوشحال برای شوق دیدار        دیدار کیان ؟  بدیهیست دوستان  پسر کدامین دوستان ؟ دوستان عزیزتز از جان 

بله دوستان خوب من ، من برای احساس کردن همیشگی شما در کنار خودم سایبانی تدارک دیده ام تا فارغ از تمام دغدغه های زندگی و  این هیاهوی آشفته کننده که مارا احاطه کرده دقایقی در کنار هم بیاساییم و از مصاحبت هم لذت ببریم . 

متنی که در ابتدا از نظرهای پاکتان گذراندید بخش کوتاهی بود از اشعار مردی صمیمی با همه، با نام سهراب سپهری . از آنجا که  نام وبلاگ را از نام این شعر دزدیدم بخشی از آن را برای شادی روح استاد در این پست قرار دادم امید است دوستش بدارید . 

با سپاس منتظر قدم هایتان هستم . 



نظرات شما عزیزان:

morteza.3pehr.
ساعت0:49---27 مهر 1390
dorood va salam

4aker e dadash

khosh halam ke baz ham kasi ro peyda kardam ke harfe SOHRAB ro mifahme

matalebetoon zibast

mamnoon...

Taghdim be U

یه کم موج تو رو میخواد



رگ و برگای این دفتر



یه بارون و یه لالایی



چه رویایی،چقدر بهتر



جهان و عمق یک مجنون



شبیه شعر یک عاشق



واسه شبهای تنهاییش



(سپهر) و رود و یک قایق.....





Omid varam hamishe omid var bashid

:^)
پاسخ: سلام داداش مرتضی به وبلاگ خودت خوش اومدی بازم بهم سر بزن اگه خواستی لینکم کن من لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 1:58 ] [ فرشید محمدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ای دوست خوش آمدی قدم بر دیدگان من نهاده ای بیا ، بیا اینجا در کنار من بنشین تا دلی سیر به هم بنگریم گپی بزنیم چایی بنوشیم و درد و دل کنیم بیا ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 3556
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1